czwartek, 13 czerwca godz. 18.00, Czytelnia CSW
Personal Branding 2.0, czyli wizerunek w social media
Wizerunek w sieci ma praktycznie każdy, trzeba jednak pracować na to, by był jak najlepszy zgodnie z celami zawodowymi, jakie chcemy osiągnąć. Niezależnie od tego, czy zależy nam na budowaniu wizerunku eksperta, czy robimy to dla popularności w jakiejś grupie, nasze działania powinny być przemyślane. Odpowiednie kroki w social media pozwalają też na efektywny networking, a co za tym idzie – nowe możliwości czy projekty i rozwój zawodowy.
Marta Laskowska, Social Media Manager w agencji Personal PR. Specjalizuje się w komunikacji firm i marek w social media nastawionej na budowanie relacji i unikanie sytuacji kryzysowych oraz w tworzeniu zintegrowanych strategii obecności w różnych kanałach mediów społecznościowych. Koordynatorka oraz prelegentka Akademii Social Media. Pomysłodawczyni i organizatorka pierwszej w Gdańsku konferencji poświęconej mediom społecznościowym – Social Media Convent. Prelegentka i trenerka na licznych szkoleniach oraz warsztatach.
Marketing a vlogosfera
Jak postrzegani są polscy vlogerzy? Czy polskojęzyczna vlogosfera ma potencjał marketingowy? Jak jest różnica między blogerem a vlogerem?
Monika Nowakowska, studentka III roku dziennikarstwa i komunikacji społecznej o specjalizacji PR i marketing. Na co dzień V-ce Prezes ds. PR Klubu Toruń Toastmasters – profesjonalnych mówców i liderów. Czyta wszystko co związane z Social Media, potrafi mówić o tym dzień i noc.
Partner:
Tags: dla dorosłych, SIM, spotkania i prelekcje