czwartek, 18 kwietnia, godz. 18.00, Czytelnia CSW
/ Memy w marketingu czyli o trudnej sztuce darmowej reklamy. Kolejne spotkanie dedykowane nowym platformom internetowym.
Marcin Ostajewski – z zawodu po części biotechnolog (doktorant PAN), po części webmaster i opiekun stron na Facebooku. Z zamiłowania autor największej polskiej encyklopedii memów internetowych memowisko.com, piwowar domowy (organizator I Toruńskiego Zlotu Piwowarów Domowych), fotograf (członek Stowarzyszenia Toruńskie Spacery Fotograficzne) i propagator dawstwa szpiku kostnego (autor akcji „SZPIK CITY”).
/ Co można wyciągnąć z Facebooka i co kryją nasze bazy danych?
Hubert Tworkowski: Head of Sales – Sotrender, Od kilku lat związany z branżą, kiedyś grafik teraz Facebookowy nolife. Aktualnie rozwija struktury działu sprzedaży w Sotrenderze i obsługuje kluczowych klientów. Uzależniony od kontaktów z ludźmi i powiadomień na Facebooku.
Tags: dla dorosłych, SIM, spotkania i prelekcje