czwartek, 28 lutego, godz. 18.00, Czytelnia CSW
Coraz głośniej i odważniej mówi się o kresie książki papierowej. I choć bibliofilstwo wciąż trzyma się mocno i długo jeszcze miłość do druku nie wygaśnie w czytelnikach, to co i rusz pojawiają się nowe formy literackie, które korzystają z dobrodziejstw dostarczanych przez nowe media. Oddziałują na większą ilość zmysłów, pozwalają wpływać na rozwój akcji. Wykorzystują potęgę mediów społecznościowych. Celem wykładu będzie przedstawienie najciekawszych przykładów literatury nowomedialnej oraz próba przewidzenia, w jakim kierunku może pójść ewolucja książki.
Artur Jabłoński – Creative & PR Manager w agencji reklamowej MSU Publishing. Doktorant UMK w Toruniu, gdzie prowadzi zajęcia o nowych mediach i mediach społecznościowych. Autor bloga Jeszcze Jeden Blog (www.jeszczejeden.wordpress.com). Prywatnie entuzjasta wszelkich odmian jazzu, wykonawca poezji śpiewanej i miłośnik lat pięćdziesiątych.