MENU

DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW

Spotkanie promujące najnowszy numer Pisma Awangardy Filozoficzno-Naukowej AVANT

Literatura nowomedialna – koniec książki jaką znamy?

Logotyp Social Media Poland

Opublikowano: 28 stycznia 2013 Views: 1018 Czytelnia

Meetup #02, Social Media Poland

czwartek, 31 stycznia, godz. 18.00, Czytelnia CSW

Nikt już nie wyobraża sobie Public Relations bez wykorzystania mediów społecznościowych. Tymczasem dla wielu barierą wciąż pozostaje umiejętność prawidłowego zorganizowania i mierzenia efektów tego typu działań. Na drugim toruńskim Social Media Poland chcemy pomóc rozwiązać ten problem, przedstawiając aplikacje do zarządzania projektami oraz prezentując metody pomiaru Social Media.

Agenda:

1. Jak mierzyć działania e-PR?
Maciej Mikulski, E-Marketing Manager w Dorfin Sp. z.o.o.

2. Internetowe ogarnianie projektów
Dominik Pokornowski, PR Manager w CSW Toruń

Maciej Mikulski – Pierwsze doświadczenia marketingowe zdobywał promując publikacje naukowe Wydawnictwa Naukowego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Od 2010 roku zdobywa doświadczenie w projektach internetowych zazwyczaj w roli marketingowca lub kierownika projektu. Fan analityki i metodologii lean startup.

 

Dominik Pokornowski – absolwent Filozofii na UMK, PR manager w CSW Toruń, PM projektów webdeveloperskich, trener komunikacji internetowej, entuzjasta technologii internetowych.

Tags: ,

Instytucja finansowana ze środków Miasta Toruń