MENU

DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW

Warsztaty tworzenia lalek teatralnych

Edukacja na październik

Opublikowano: 26 września 2016 Views: 11473 Strona główna

Praca w CSW!

Poszukiwany / poszukiwana:

SPECJALISTKA/SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MEDIA RELATIONS

KOORDYNATOR KREATYWNY W ZAKRESIE WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM

CSW szuka współpracowników! Zgłoszenia dotyczące stanowiska SPECJALISTKA/SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MEDIA RELATIONS , zawierające CV oraz list motywacyjny przesyłajcie na adres: dyrektor@csw.torun.pl z tematem maila: PRACA W CSW/PROMOCJA.

Zgłoszenia na stanowisko KOORDYNATOR/KOORDYNATORKA KREATYWNY/KREATYWNA W ZAKRESIE WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM, zawierające CV, list motywacyjny oraz portfolio prosimy przesyłać na adres dyrektor@csw.torun.pl z dopiskiem PRACA W CSW/KOORDYNACJA.

Czekamy na Wasze zgłoszenia do 23 października.

 

SPECJALISTKA/SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MEDIA RELATIONS

wymagania:

  • wyższe wykształcenie (preferowane kierunki humanistyczne);
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym;
  • znajomość rynku mediów, zarówno w kontekście mediów lokalnych, jak i branżowych oraz ogólnopolskich;
  • preferowane doświadczenie w pracy w branży Public Relations lub na podobnym stanowisku w instytucji kultury;
  • pasja do sztuki współczesnej 😉 i znajomość zjawisk związanych ze współczesną kulturą wizualną;
  • znajomość mediów społecznościowych i blogosfery związanej z promocja współczesnej kultury;
  • umiejętność redagowania przejrzystych, poprawnych stylistycznie i ciekawych tekstów przeznaczonych dla mediów oraz do komunikacji internetowej (w serwisie www);
  • doświadczenie w kontaktach z mediami związane z wystąpieniami publicznymi;
  • umiejętności organizacyjne, logistyczne;
  • mile widziana znajomość WordPressa.

zakres obowiązków:

  • budowanie i koordynacja strategii promocji i kampanii reklamowo-informacyjnych dotyczących działalności CSW;
  • redakcja tekstów prasowych, promocyjnych, zawartości serwisów internetowych i tekstów oficjalnych CSW;
  • aktywne komunikowanie się z mediami lokalnymi, regionalnymi, ogólnopolskimi i zagranicznymi, w tym zarówno ogólnymi, jak i branżowymi;
  • informowanie o działaniach i projektach CSW (obsługa informacyjna mediów);
  • poszukiwanie nowych kontaktów medialnych;
  • monitorowanie mediów i ewaluacja działań promocyjnych;
  • udział w programach radiowych i telewizyjnych, w ramach promocji CSW i jego działań;
  • organizacja i prowadzenie konferencji prasowych;
  • tworzenie miesięcznych harmonogramów działań CSW na potrzeby mediów;
  • pozyskiwanie i obsługa partnerów medialnych.

 

KOORDYNATOR / KOORDYNATORKA KREATYWNY / KREATYWNA W ZAKRESIE WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM

wymagania:

  • Wyższe wykształcenie;
  • Znajomość teoretyczna nowoczesnych technik marketingowych i public relations, w tym praktyczne wykorzystywanie narzędzi marketingu nowych mediów w działaniach z zakresu komunikacji, merchandisingu, public relations oraz promocji;
  • Wymagana kreatywność (widoczna w przedstawionym portfolio) w zakresie koordynowania i współtworzenia koncepcji kreatywnych, ofert, materiałów promocyjnych dla klienta;
  • Współpraca z klientem w zakresie działań kreatywnych, udokumentowana doświadczeniem w obszarze projektowania komunikacji marketingowej i projektowania reklamowego; w tym niezbędne umiejętności:
    • DTP,
    • bardzo dobra znajomość środowiska Adobe,
  • Praktyczna znajomość nowoczesnych aplikacji i narzędzi internetowych oraz wykorzystywanie mediów społecznościowych w zarządzaniu komunikacją marketingową;

zakres obowiązków:

  • Dbanie o zgodność prowadzonych projektów z oczekiwaniami klienta (trafne diagnozowanie potrzeb, znajomość wymagań rynku, analiza);
  • Koordynacja współpracy pomiędzy firmą prywatną a CSW Znaki Czasu polegającej na stworzeniu spójnej platformy komunikacji wspólnych wartości i celów dla wzajemnej promocji partnerów w wymiarze regionalnym i ogólnopolskim;
  • Dzielenie się pomysłami i rozwijanie gotowych idei;
  • Pozyskiwanie i przyswajanie wiedzy na temat nowych produktów i marek.

mile widziane:

  • Zainteresowanie nowymi mediami i designem,
  • Zdolność „zarażania” innych własnymi pomysłami,
  • Bardzo dobra znajomość mediów społecznościowych,
  • Terminowość i dbałość o szczegóły,
  • Umiejętność wyrażenia własnej opinii na temat obecnych trendów w reklamie.

 

Tags: , ,

Instytucja finansowana ze środków Miasta Toruń